Cyberpunk 2077 creëert een unieke ervaring voor iedere speler

Gaming

Ontwikkelaars praten al jaren over games waarin jouw beslissingen een effect hebben op de afloop van het verhaal en de wereld, echter claimt Philipp Weber van CD Projekt Red dat Cyberpunk 2077 op dit gebied een volgende stap gaat zetten. In Cyberpunk 2077 is er namelijk geen ‘game over’-scherm tenzij je sterft. Dat betekent dat je missies volledig op je eigen manier kan spelen, omdat je niet kan falen. De game reageert op je beslissingen en blijft gewoon doorgaan. CD Projekt Red wil dat missies voor elke speler uniek zijn, waardoor jij het doel op iedere gewenste manier kan aanpakken.

Het team van CD Projekt Red heeft een lijst gemaakt met de domste dingen die een speler zou kunnen doen. Op basis van deze lijst werden er missies gecreëerd om ervoor te zorgen dat spelers deze domme dingen ook daadwerkelijk zouden kunnen uitvoeren. In gesprek met de Duitse website GameStar gaf hij als voorbeeld dat een speler zou kunnen stoppen voor een hamburger tijdens een missie om een belangrijke klant te beschermen. De kans is groot dat je cliënt het moet bekopen met zijn leven, maar de wereld, het verhaal en de game gaan verder en passen zich aan op de acties van de speler.

→ Lees ook: ‘CD Projekt Red brengt Cyberpunk 2077 in 2019 uit’

Op de E3 van vorig werd werden de eerste gameplaybeelden van Cyberpunk 2077 getoond. Het is nog onbekend wanneer de game verschijnt voor de PlayStation 4, Xbox One en pc.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.Vereiste velden zijn gemarkeerd *

U mag deze HTML tags and attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*