Kort na het publiceren van de screenshot, werd de afbeelding ook alweer direct weer verwijderd van haar Google+ profiel. Gelukkig hebben we te maken met het internet, een medium dat nooit iets vergeet, zelfs wanneer je iets denkt te hebben verwijderd – hou daarom ook altijd rekening met de dingen die je plaatst op het web.
Maar genoeg gepraat, laten we kijken naar het nieuwe ontwerp. De eerste verandering die ik opmerkte is dat het icoon van de Google Play Store is aangepast. Het icoon heeft nu namelijk het Play Store logo en een bot dat lijkt te liggen in een hondenbak. Volgens verschillende Reddit gebruikers is dit een verwijzing naar “dogfooding”, oftewel het feit dat een bedrijf zijn eigen producten gebruikt, mogelijk een indicatie dat de nieuwe Play Store zich nog in de bèta fase bevindt.
De nieuwe afbeelding lijkt in ieder geval wel een nieuwere versie te zijn in vergelijking met het eerdere lek. De iconen van de verschillende Play Store categorien lijken er wat strakker uit te zien. Verder toont de screenshots ons geen grote wijzigingen en zullen we (waarschijnlijk) pas tijdens het Google I/O evenement meer te weten komen over de nieuwe Play Store voor Android.