NVIDIA verbetert ray tracing prestaties Battlefield V voor RTX 2070, 2080 en 2080 Ti

De NVIDIA GeForce RTX 2070, RTX 2080 en RTX 2080 Ti leveren in de meeste games uitstekende prestaties, echter vielen de prestaties van de ray tracing-cores in Battlefield V enigszins tegen. Gelukkig wordt dat probleem morgen aangepakt met de Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture-update voor nieuwe content en een substantiële verbetering in DXR ray tracing prestaties voor Battlefield V.

Battlefield V

Battlefield V werd op 14 november de allereerste game met DXR Ray Tracing ondersteuning. NVIDIA en DICE hebben sindsdien nauw samen gewerkt om DXR Ray Tracing in de game verder te optimaliseren, hetgeen resulteert in prestatieverbeteringen tot wel 50%.

Deze optimalisaties houden het volgende in (welke ook terug te vinden zijn in de DICE’s officiële patch notities):

Bekijk de bovenstaande video om meer te leren over de prestatieverbeteringen in Battlefield V. In de webshop van Alternate zijn verschillende Nvidia RTX 2070-, RTX 2080- en RTX 2080 Ti-modellen inmiddels uit voorraad leverbaar.

Dit is een speciaal voor mobiel geoptimaliseerde AMP-pagina, op onze volledig website kun je reageren op dit bericht.