Prijzen PlayStation Now verlaagd: God of War, GTA V en Uncharted 4 toegevoegd

Na de recente uitbreiding van PlayStation Now naar 19 landen wereldwijd kondigde Sony Interactive Entertainment (SIE) vandaag aan dat de baanbrekende abonnementsservice voor cloudgaming wordt aangeboden tegen lagere prijzen en wordt uitgebreid met meer kaskrakers. PlayStation Now-abonnementen zijn nu verkrijgbaar vanaf € 9,99 per maand en er worden exclusieve, tijdelijke titels zoals Grand Theft Auto V en God of War toegevoegd aan de meer dan 700 games die op de service beschikbaar zijn.

Vanaf 1 oktober wordt PlayStation Now, beschikbaar voor PlayStation 4 en pc, aangeboden tegen de volgende prijzen:

PlayStation Now breidt ook zijn bibliotheek uit met AAA-games die voor een beperkte periode beschikbaar zijn. Deze games kunnen op een PS4-systeem of pc worden gestreamd of op een PS4-systeem worden gedownload. De nieuwe content bestaat uit een aantal van de meest gespeelde en veelgeprezen games op het PS4-platform en wordt maandelijks vernieuwd. Vandaag komen beschikbaar:

“Na de uitbreiding van PlayStation Now eerder dit jaar hebben we meer dan 70% van onze PS4-gebruikers wereldwijd bereikt. Dit is dus het ideale moment om de service te vernieuwen met een aantrekkelijkere prijs en een sterker contentaanbod”, aldus Jim Ryan, president en CEO van Sony Interactive Entertainment. “Sinds de lancering van PlayStation Now in 2014 hebben we een schat aan kennis opgedaan over gamen in de cloud. In combinatie met onze 25 jaar ervaring in de game-industrie en de sterke samenwerkingsverbanden die we met uitgevers hebben opgebouwd, kunnen wij op dit gebied voorop blijven lopen en innoveren terwijl de game-industrie zich verder ontwikkelt.”

God of War, Grand Theft Auto V, inFAMOUS Second Son en UNCHARTED 4: A Thief’s End zijn beschikbaar van 1 oktober 2019 tot 2 januari 2020. Elke maand wordt er een nieuwe selectie exclusieve games aan de service toegevoegd die gedurende een beperkte periode beschikbaar zijn. Deze exclusieve content is een aanvulling op het bestaande aanbod van populaire klassiekers die regelmatig aan PlayStation Now worden toegevoegd.

Vanwege de recente uitbreiding begint SIE ook met zijn allereerste wereldwijde marketingcampagne voor PlayStation Now om meer bekendheid te krijgen in alle 19 landen waar de service wordt aangeboden. Deze campagne bestaat uit televisiecampagnes, digitale campagnes en een nieuwe look en feel voor het PlayStation Now-merk.

Dit is een speciaal voor mobiel geoptimaliseerde AMP-pagina, op onze volledig website kun je reageren op dit bericht.