Nieuwe iPhone 6s en 6s Plus reclamespotjes draaien om Touch ID en 4k

Apple heeft afgelopen maandag twee nieuwe iPhone 6s advertenties aan zijn YouTube-kanaal toegevoegd, waarin het zich richt op de Touch ID vingerafdrukscanner en de mogelijkheden wat betreft het opnemen van video’s, zoals het schieten van video’s in Ultra HD, ook wel beter bekend als 4k.

Onions & Fingerprint

De eerste video, Fingerprint, focust zich op alle dingen die kunnen worden ontgrendeld met Touch ID, zoals het openen van apps die met een passcode zijn afgeschermd, het inchecken bij bij je vlucht, het tekenen van documenten, transacties afronden met Apple Pay of zelfs het starten van een auto.

https://www.youtube.com/watch?v=U2MTLNfCZBQ

“Met Touch ID op je iPhone 6s, doet je vingerafdruk meer dan alleen het ontgrendelen van je telefoon.”

In de tweede video, Onions, gaat het over de optie om met de iPhone 6s video’s op te nemen in 4k. Het filmpje volgt een jong meisje die een video van haar moeder maakt, terwijl ze een ui aan het snijden is in de keuken. De video gaat vervolgens viral en wordt getoond op scholen, musea, bioscopen en meer. Uiteindelijk krijgt de video zelfs een filmprijs die wordt uitgereikt door acteur Neil Patrick Harris.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=61&v=2gHeBVyqJRo

4k-video op de iPhone 6s laat alles wat je opneemt er geweldig uitzien. Zelfs uien.

Dit is een speciaal voor mobiel geoptimaliseerde AMP-pagina, op onze volledig website kun je reageren op dit bericht.