Een Samsung Galaxy S5 met een T-Mobile branding heb je in veel gevallen alleen wanneer je het toestel in een T-Mobile shop of via de T-Mobile website hebt aangeschaft. Heb je een T-Mobile abonnement afgesloten via een externe aanbieden, zoals bijvoorbeeld Belsimpel, Typhone of CoolBlue, dan ontvang je in veel gevallen het reguliere model, zonder apps/bloatware van T-Mobile.
[sc:adsense-tekst ]Wel in het bezit van een T-Mobile branded versie van de Galaxy S5, maar heb je nog geen notificatie voor de update zien verschijnen? Open dan snel het instellingen menu, gevolgd door het submenu over de telefoon en de optie systeemupdate waar je kan controleren of er een update beschikbaar is. Mocht ook deze methode niet werken, installeer dan Samsung Kies op je PC of Mac.
Beschik je over een Samsung Galaxy S5 zonder bloatware van Vodafone of T-Mobile, dan zit er op dit moment niks anders op dan te wachten op het moment dat Samsung de update vrijgeeft voor de Nederlandse gebruikers. We weten al enige tijd dat de update klaar is en in de afgelopen 7 dagen zijn er al een aantal landen bijgekomen waar de uitrol nu ook van start is gegaan, helaas lijkt Nederland hier nog niet onder te vallen.
Heb jij de update al ontvangen op je Galaxy S5 met T-Mobile branding? Laat je ervaringen aan ons weten via een reactie.
[sc:adsense-tekst ]